Thursday, January 19, 2012

My Smartphone is Silly a Jiné zajímavosti

Můj telefon je občas chytřejší než já, občas se nepřipojí k emailu a ušetří mne tak záludných zpráv, čas od času musím emailový účet zcela smazat a znovu nastavit, neb telefon mne od nových informací občas zamýšlí ušetřit natrvalo.


Psaní poznámek psacím písmem prstem či speciálním perem je bohužel soft/hard-warově zřejmě ještě v plenkách, a tak si s sebou stále nosím papírový diář.

A to nemluvím o budíku, který má sice odklad, po jeho aktivaci však musím trpělivě čekat dalších pět minut na opětovné zazvonění alarmu, abych jej mohl utišit natrvalo, a nebudit spící rodinu; tohle bych s klasickým budíkem zvládl jedním stiskem, takhle si však mobil musím brát s sebou na ranní toaletu, a těšit se, že jednou třeba konečně doopravdy žbluňkne a já budu mít výmluvu kupit si jiný, zřejmě ještě chytřejší...

No určitě je taky chytřejší než rádio, u oběda či vlaku se u něj dá pěkne proflákat čas, že člověk ani přes zprávy neví, co vlastně jedl nebo kdo s ním by v kupé.

iNu, iAm not that iSmart.

A ještě jedna zpráva z kultury: V Čechách a na Moravě se bude tvořit!
(náledí)

No comments: